iklan

Sabtu, 1 Januari 2011

SEMINAR EMAS DINAR SEBAGAI MATAWANG ISLAM MASA DEPAN.

Alhamdulillah, seminar telah diadakan pada 31/12/2010 jam 9.00mlm dijalankan dengan jayanya yang disertai hampir 15 orang peserta di bilik mesyuarat pejabat Utara Dimensi Sdn.Bhd. Antara yang hadir adalah seorang doktor HTF , Arkitek, jurutera, pensyarah dan pegawai bank,guru, peniaga dll. Seminar telah dimulakan jam 9.30 dan tamat jam 10.45 mlm.
Antara perkara yang diutarakan mengenai nilai Ringgit yang bergantung pada Dollar US semakin lemah menjadikan harga emas makin meningkat. Sokongan untuk kita beralih kepada pelaburan Emas, pertamanya daripada:
1. Saranan Tun Mahathir telah berkali-kali-kali-kali bercakap supaya kita beralih kepada emas dan kali ini dalam Utusan…Sumber:- http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=1218&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_10.htm/utusan/info.asp?y=2010&dt=1218&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_10.htm

ataupun dalam blog beliau : http://chedet.co.cc/chedetblog/2008/11/dinar-emas.html#more


4. Begitu juga perancangan negeri Kelantan serta Perak untuk menjadikan dinar emas sebagai matawang telah merancakkan lagi gelombang perubahan untuk menceburkan diri dalam pelaburan emas khususnya jongkong emas dan dinar emas.
Seminar tersebut telah diterangkan secara detail/terperinci bagaimana emas mampu memperolehi kenaikan harga antara 25%-39% setahun dan ia juga mampu menjana pendapatan hingga 70% setahun setiap pelaburan emas mengikut cara tertentu.. Dalam sesi soaljawab semua peserta berpuashati bagaimana emas mampu menjana pendapatan hingga 70% setahun yang bukan diketegorikan sebagai sistem piramid atau m.l.m atau apa-apapun yang seangkatan dengannya. Amat rugilah bagi mereka yang tidak menyertai seminar ini setelah ditawarkan secara percuma. Sesi akan datang saya bercadang mengenakan bayaran RM100 setiap peserta kecuali bagi mereka yang telah menyertai seminar sebelum ini . hehehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan